ALT DET MED SMÅT, PÅ DANSK
Vi har samlet alt Alt det med småt her, på dansk:
PRISER, LEVERING, RETURNERING, REKLAMATIONER MV.
PRISER
Alle priser ved levering af varer i Danmark er gældende udsalgspriser og sendes fra lager i Danmark.
Alle priser inkl. 25% moms.
LEVERINGSFORMER
Din ordre fremsendes med CoolRunner (via Bring) og sendes som brev / pakke. Den er forsikret.
LEVERINGSTID – FØLG DIN PAKKE PÅ NETTET
Vi tager imod og leverer alle bestillinger i den rækkefølge, de kommer til os. Leveringstiden er for vores kjoler normalt 2-4 hverdage. For enkelte varer kan leveringstiden være længere, dog sjældent mere end 14 hverdage. Du modtager bekræftigelses e-mail samt sms fra Bring / CoolRunner forsendelsesnummer.
Dette nummer kan du med indtaste for på http://www.CoolRunner.dk og kan se hvor langt pakken er nået. Cerberus Strength Danmark er og kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle forsinkelser hos BRING eller COOLRUNNER.
Returnering/ombytning
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.Cerberus-Strength.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage fra den dag du;
- har modtaget din vare/ligger klar til afhentning i pakkeshop
- får den sidste vare i fysisk besiddelse, når ordren er delt op og leveres af flere omgange.
Fortryder du dit køb skal du sende dit køb retur til os på nedenstående adresse og indenfor 14 dage fra den dag du har modtaget dit køb.
Cerberus Strength Danmark, stationsvej 8, 9280 Storvorde,
Tlf. nr.: +45 20774166 (fra mandag - fredag fra kl. 10.00-14.00), du kan også anvende e-mail: danmark@cerberus-strength.com.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig og hurtigst muligt besked, om at du har fortrudt købet.
Returnering
Du SKAL SENDE din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har modtaget dit køb. Det er IKKE muligt at komme hos os og aflevere pakken. Det er meget vigtigt at du sender din returpakke til vores adresse, da vi IKKE afhenter i pakkeshops. Cerberus Strength Danmark, stationsvej 8, 9280 Storvorde.
Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilsendelse af varen. Husk at sende din pakke retur som en forsikret pakke med tracking nummer da du er ansvarlig for at pakken bliver leveret tilbage til os. Den skal sendes til butikken - ikke til postafhentningssteder.
Du må ikke sende med DAO da de efterlader pakkerne uforsvarligt hos os. Brug post.dk eller Bring.
Ved returnering/ombytning er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og i sin uskadte originale emballage. Du skal endvidere beskrive hvad du ønsker byttet/returneret/byttet tydelig. Du er tillige fuldt ansvarlig som afsender af pakken, for at din pakke når frem til os. Du bærer ANSVARET for varen fra tidspunktet hvor varen leveres til dig. Det betyder også at du bærer ansvaret for pakken fra du returnere den, til vi har modtaget den. Det er altså dit ansvar som afsender at pakken kommer frem til os. Derfor anbefaler vi at du sender pakken med sporingsnummer så DU kan se hvor pakken befinder sig.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen, på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Varen må ikke være vasket. Varen må ikke lugte af parfume, sved eller røg.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder
leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato hvor du har modtaget varen. Vi tilbagebetaler IKKE returporto/fragt købt.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion og gennem vores betalingsudbyder, Shopify.
Vi tilbagebetaler først når varen er modtaget retur. Vi har op til 14 dages behandlingstid på returneringer. Så snart din retur er behandlet modtager du en mail fra os.
Nægtelse
Nægter du modtagelse af din pakke eller ej afhenter den i pakkeshoppen, vil der blive opkrævet et ekspeditions beløb på 59,- Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.
REKLAMATION
Når du handler hos Cerberus Strength Danmark følger vi den danske købelov. Du har ifølge lovgivningen altid 2 års reklamationsret på dine køb. Det er vigtigt du ikke forveksler garanti med reklamationsret, da vi ikke udbyder garanti på nogen produkter - udover INFINITY LEVER BÆLTET. Når du reklamerer over en vare indenfor 6 måneder efter et køb, er det os som virksomhed der har bevisbyrden på om der er tale om en produktionsfejl. De sidste 6-24 måneder er det dig som forbruger der har bevisbyrden, og du skal derfor være sikker på der ikke er tale om fejlbehandling m.m. af dit produkt fra din side af.
• Når du opdager en fejl eller mangel ved din vare, skal du inden for rimelig tid reklamere over det. Med rimelig tid forstås, at dette skal ske indenfor 2 måneder fra du opdager fejlen. Med dette menes også, at vi skal modtage varen indenfor de 2 mdr.
• Efter du har opdaget en fejl, skade eller lignende ved et produkt bedes du kontakte os så hurtigt som muligt. Du bedes fremsende en mail til danmark@cerberus-strength.dk hvori du skriver dit ordrenr. samt vedhæfter tydelige billeder af skaden eller fejlen.
• Når vi har vurderet de fremsendte billeder, vil vi muligvis bede dig sende din vare retur til os, hvor vi vil vurdere fejlen/skaden yderligere.
• Når vi har modtaget din vare vil denne blive vurderet af professionelle fagfolk som kan fastslå om der er tale om en produktionsfejl. I tilfælde af at din reklamation er berettiget og der ikke blot er tale om almen slitage og brugsspor, vil vi udbedre skaden eller fejlen. I tilfælde af, at vi ikke kan tilbyde dette, vil vi tilbyde dig en ny vare.
• BEMÆRK: Kan vi ikke tilbyde dig samme el. lign. vare kan beløbet refunderes. Vær dog opmærksom på, at vi fratrækker fragtomkostningerne.
Hvad er slitage:
Vær opmærksom på at slitage ses ved, at brugssporene på varen er tydelige. F.eks. at elastikken i materialet er blevet mørnet, at fibrene er trukket fra hinanden på udsatte steder (f.eks. knee sleeves som er brugt uhensigtsmæssigt og stoffet er trukket fra hinanden) eller at varen er meget forvasket, og har mistet farve er blevet fnuldret eller lignende fra vask eller skyllemiddel. Derudover er syninger som tydeligt er blevet trukket fra hinanden og ikke blot gået op på fejlagtig vis heller ikke en reklamation.
Det kan også være størrelsen ikke har været 100% korrekt, eller at varen er blevet udsat for mere fysisk belastning end du som forbruger kan forvente den kan holde til.